Geen producten (0)

Bestelling plaatsen.

 

 

Hoe plaats ik een bestelling?
U plaatst uw bestelling door uw winkelwagen te vullen en het bestelproces af te ronden.
 
Kan ik dan wel contant betalen bij bezorgen?
Ja. U zoekt uw bestelling uit op onze website. Bij het afronden van uw bestelling kiest bij de "Betaalmethode" "Op rekening". U betaalt dan uw bestelling aan de bezorger.
 
Wanneer plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling is afhankelijk van het product wat u bestelt. De minimale besteltijd staat aangegeven op de pagina waar de producten staan. Door de verschillende verwerkingstijden verschilt het per product wat de levertijd is. Zo kan een slagroomtaart 24 uur voor levering en dient een fototaart enkele dagen voor levering besteld te worden.
 
Kan ik telefonisch bestellen?
U kunt per telefoon bestellen. Het kan zijn dat wij de telefoon niet horen of bezig zijn met andere dingen. Wij adviseren u daarom graag om per mail te bestellen.
 
Kan ik een bestelling plaatsen als bedrijf?
Ja dit is geen enkel probleem. Uw factuur ontvangt u per email.
 
Staat uw vraag hier niet bij?
Geen probleem, u kunt contact met ons opnemen en wij zullen u vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 17:00.
Wij geven de voorkeur aan email omdat door draaiende machines wij de telefoon niet altijd horen.
Krijgt u geen gehoor dan kunt u de voicemail inspreken en bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.
Happy Cakes Amersfoort staat graag voor u klaar.