Geen producten (0)

Garantie.

 

Heb ik garantie op het product?
Wat veel mensen niet weten is dat op een product met beperkte houdbaarheid geen recht op retourneren of garantie van toepassing is, overigens bij geen enkele webwinkel met versproducten.
Bedrijven die op die manier producten leveren horen dit dan ook duidelijk aan te geven op hun pagina zoals bij ons op de pagina retourneren. Het is echter niet zo dat wij u in de kou laten staan wanneer u niet tevreden bent met een door ons geleverd product. Wij beloven immers een goed product en dan mag u ook verwachten dat dit zo is. Wij stellen daarom ook alles in staat om onze klanten binnen een schappelijke norm tevreden te stellen.
 
Wat betekent dan het keurmerk en wat houd het in?
Het keurmerk houd in dat u met een gerust gevoel aankopen kunt doen binnen een bepaalde webshop. De webshop die u op dat moment bezoekt geeft daarmee te kennen dat het werkt volgens de wettelijke normen die er gesteld zijn. Het keurmerk controleert ook of de normen nageleefd worden en mocht er een situatie ontstaan waarbij de klacht niet goed word afgehandeld grijpen zij in. U kunt als klant een beoordeling plaatsen welke toekomstige klanten kunnen lezen en u kunt een cijfer geven. Het bedrijf zelf heeft geen invloed op deze beoordelingen. Ook stuurt het keurmerk van tijd tot tijd een mystery shopper langs om te kijken of alles wel op orde is.
 
Dus waar moet ik dan op letten?
Als u producten bestelt let er dan op of de verkoper openheid van zaken geeft en aan alle eisen voldoet. Als de verkoper in bezit is van het keurmerk is deze controle eigenlijk al voor u gedaan. Wij spelen graag open kaart met onze klanten. We hebben immers niets te verbergen. We geven u duidelijke informatie over ons bedrijf maar ook over de regels en wetgeving die wij hanteren zoals de hygiënecode, controle van de NVWA en ons keurmerk
 
Maar ik ben niet tevreden wat nu?
Ambachtelijk werk is anders dan machinaal werk. In de ambacht kunnen fouten gemaakt worden wij zijn toch ook maar gewone mensen. Richt u ten alle tijden dus altijd eerst naar ons. Een klacht waar wij niets vanaf weten kunnen wij ook niet verhelpen. Komt u er met ons niet uit? dan kunt u zich richten tot de stichting webwinkel keur die uw klacht verder in behandeling zal nemen.