Geen producten (0)
Geen producten (0)

Bezorgen.

 

Ons bezorggebied is Amersfoort, Hoevelaken, Leusden, en Soest.

Woont u buiten deze plaatsen adviseren wij u eerst contact op te nemen voor dat u uw bestelling plaatst.

 

Zitten er kosten verbonden aan het bezorgen van mijn bestelling?

Nee. Alle bestellingen binnen ons gebied worden gratis bezorgd vanaf €15,-. Woont u niet binnen het gebied en wilt u toch bestellen kunt u het beste even contact met ons opnemen.

 

Kan ik gebeld worden of een bericht krijgen als de bezorger onderweg is?

Nee. Na wat ervaring opgedaan te hebben weten wij dat dit niet werkt en ons alleen extra werk geeft.

Het is dus niet mogelijk om gebeld te worden of een bericht te krijgen.

 

De bezorger is er nog niet wat nu?

Wij doen er alles aan om uw bestelling op tijd bij u te leveren.

Indien wij merken dat er problemen komen met bezorgen nemen wij contact met u op.

Bellen met de vraag wanneer de bezorger komt is dus niet nodig.

U heeft zelf gekozen voor een tijdsraam en zolang deze niet verstreken is en u nog niet gebeld bent hoeft u zich geen zorgen te maken.

 

Kan er voor dezelfde dag besteld worden?

In principe kan dat wel maar uitsluitend nadat u contact heeft gehad met ons bedrijf. Het is namelijk ook afhankelijk van welke producten u wilt hebben en of wij de ruimte en ingrediënten op dat moment hebben om uw bestelling binnen korte tijd te kunnen maken.

 

Kan mijn bezorging op of voor een specifieke tijd?

Nee. U kunt uw voorkeurstijd kenbaar maken en wij proberen onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ook heeft u de mogelijkheid om binnen het tijdsbestek van 1 uur uw bestelling te laten bezorgen. Hier brengen wij echter een toeslag van €5,- voor in rekening. Exacte tijden zijn alleen mogelijk in overleg bij grote bestellingen of bruidstaarten.

 

Waarom tijdsramen?

Omdat men steeds vaker via internet bestelt is er nooit van te voren te bepalen op welke tijd er nog plaats is en welke tijd niet. Om iedere klant op een exacte tijd hun bestelling te leveren zou dus betekenen dat er een heel wagenpark klaar moet staan om overal op afgesproken tijden aan te komen, waarvan de wagens buiten deze tijden vrijwel niet gebruikt worden. Bovendien geeft ons tijdsraam ook ruimte voor andere problemen zoals verkeer of een calamiteit binnen de bakkerij. Op die manier kunnen wij dus garant staan dat elke bestelling binnen het tijdsraam keurig en correct bezorgd is.

 

Er is niemand thuis wat nu?

Omdat Happy Cakes Amersfoort klantenservice hoog heeft staan word de bestelling uiteraard niet zomaar achter gelaten. De eerste stap die wij zetten is contact zoeken met het door u opgegeven telefoonnummer. Word deze niet beantwoord dan kijken wij of we de bestelling achter kunnen laten bij de buren en stellen u op de hoogte door middel van email of voicemail. Indien de buren niet thuis zijn of uw bestelling niet willen aannemen dan wordt de bestelling mee terug genomen en wachten wij op reactie van u. Indien u uw bestelling dan nogmaals wilt laten bezorgen brengen wij hier €5,- kosten voor in rekening. U heeft ook de mogelijkheid om uw taart op afspraak op te halen. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.